A partir de la teva fitxa el sistema et recomanarà les professions ideals

Registra't
 

Clica sobre els perfils per veure'n més informació.

La informació continguda als perfils ha tingut en compte les següents fonts:
  • Classificació Catalana d’Ocupacions, Fitxes ocupacionals (Barcelona Activa).
  • List of regulated professions del Ministeri Danès d’Educació Superior.
  • Llistat de Professione Regolamentate de l’INAPP (Istituto Nazionale per l’Analisi delle Politiche Pubbliche).
Desa com a PDF Comparteix

Teleoperador/a

Categoria: Comerç \ Televenda i màrqueting telefònic

Idiomes

Català
Espanyol

Descripció

El teleoperador/a és el professional que s'encarrega de l'atenció al client via telefònica o a través d'Internet. L'augment de la demanda d'aquests professionals per part de sectors com les finances i l'alta tecnologia exigeix un perfil més tècnic i, fins i tot, el domini d'un segon idioma.  

Tasques

  • Fidelitza clients, fa seguiment i atén les seves queixes i reclamacions. 
  • Du a terme la promoció de productes. 
  • Concerta visites  i registra comandes. 
  • Realitza tasques de venda i màrqueting directe (telemàrqueting). 
  • Actualitza la base de dades informàtica i crea bases de dades comercials. 
  • Fa el seguiment del mailing (empresa-client i client-empresa), i dóna resposta al client si és necessari. 
  • S'encarrega de l'enviament del mailing, mailing electrònic i missatges curts SMS a telèfons mòbils. 
  • Duu a terme teleenquestes. 
  • Ofereix suport tecnològic. 
  • Assessora sobre incidències complexes que no poden ser resoltes de manera automàtica. 
  • Fa el seguiment de les incidències per comprovar si s'han solucionat. 
Consell Comarcal de la Selva Consell Comarcal de la Selva