Troba la feina ideal pel teu perfil professional

Dona't d'alta, crea el teu perfil i troba la feina que sempre has estat buscant

Recorda que per inscriure't a una oferta és indispensable que completis el teu perfil

Registra't
Desa com a PDF

Community manager

Categoria: Màrqueting, publicitat i comunicació \ Màrqueting i comunicació, gestió de comunitats virtuals

Idiomes

Anglès
Català
Espanyol

Descripció

La funció del/la community manager és construir, gestionar i moderar comunitats virtuals al voltant d'una marca o empresa a la xarxa.

La figura del/la community manager té la missió d'utilitzar les eines i instruments que posin a disposició les xarxes socials (facebook, twitter, youtube, linkedin, etc.) per promocionar una empresa o marca, generar continguts atractius, crear una imatge i atraure clients/es. Per tant, és la persona dins de l'empresa que construeix l'enllaç virtual entre aquesta i la clientela mitjançant la gestió de xarxes socials, blocs, webs o altres instruments 2.0. 

Tasques

  • Contribueix al desenvolupament del màrqueting online i de les estratègies de difusió de l'empresa. Utilitza els instruments 2.0 existents per crear perfils adaptats als objectius de l'empresa que la posicionin a la xarxa.
  • Fomenta un sentit de comunitat al voltant d'una marca o empresa mitjançant la construcció de relacions amb potencials clients/es a través de la xarxa.
  • Monitoritza converses en línia i gestiona els comentaris que es poden incloure en el web, perfil social o blog de l'empresa.
  • Identifica webs de referència, bloggers especialitzats o noves tendències en relació al seu nínxol de negoci a la xarxa, i els enllaça amb els mecanismes 2.0 de que disposi l'empresa o amb les seves estratègies de màrqueting online. A més, identifica xarxes socials de nova creació on l'empresa es pugui posicionar.
  • Gestiona la reputació de l'empresa a la xarxa, controla que el seu nom, l'utilitza correctament i el protegeix.
  • Monitoritza les xarxes socials, realitza una escolta activa del que es diu sobre l'empresa, analitza els comentaris i aplica les conclusions a les estratègies de màrqueting de l'empresa.
  • Participa en xarxes socials, incentiva la participació, relaciona l'empresa amb altres organitzacions o usuaris/es, la connecta amb possibles clients i clientes i n'identifica les necessitats.
Consell Comarcal de la Selva Consell Comarcal de la Selva