A partir de la teva fitxa el sistema et recomanarà les professions ideals

Registra't
 

Clica sobre els perfils per veure'n més informació.

La informació continguda als perfils ha tingut en compte les següents fonts:
  • Classificació Catalana d’Ocupacions, Fitxes ocupacionals (Barcelona Activa).
  • List of regulated professions del Ministeri Danès d’Educació Superior.
  • Llistat de Professione Regolamentate de l’INAPP (Istituto Nazionale per l’Analisi delle Politiche Pubbliche).
Desa com a PDF Comparteix

Community manager

Categoria: Màrqueting, publicitat i comunicació \ Màrqueting i comunicació, gestió de comunitats virtuals

Idiomes

Anglès
Català
Espanyol

Descripció

La funció del/la community manager és construir, gestionar i moderar comunitats virtuals al voltant d'una marca o empresa a la xarxa.

La figura del/la community manager té la missió d'utilitzar les eines i instruments que posin a disposició les xarxes socials (facebook, twitter, youtube, linkedin, etc.) per promocionar una empresa o marca, generar continguts atractius, crear una imatge i atraure clients/es. Per tant, és la persona dins de l'empresa que construeix l'enllaç virtual entre aquesta i la clientela mitjançant la gestió de xarxes socials, blocs, webs o altres instruments 2.0. 

Tasques

  • Contribueix al desenvolupament del màrqueting online i de les estratègies de difusió de l'empresa. Utilitza els instruments 2.0 existents per crear perfils adaptats als objectius de l'empresa que la posicionin a la xarxa.
  • Fomenta un sentit de comunitat al voltant d'una marca o empresa mitjançant la construcció de relacions amb potencials clients/es a través de la xarxa.
  • Monitoritza converses en línia i gestiona els comentaris que es poden incloure en el web, perfil social o blog de l'empresa.
  • Identifica webs de referència, bloggers especialitzats o noves tendències en relació al seu nínxol de negoci a la xarxa, i els enllaça amb els mecanismes 2.0 de que disposi l'empresa o amb les seves estratègies de màrqueting online. A més, identifica xarxes socials de nova creació on l'empresa es pugui posicionar.
  • Gestiona la reputació de l'empresa a la xarxa, controla que el seu nom, l'utilitza correctament i el protegeix.
  • Monitoritza les xarxes socials, realitza una escolta activa del que es diu sobre l'empresa, analitza els comentaris i aplica les conclusions a les estratègies de màrqueting de l'empresa.
  • Participa en xarxes socials, incentiva la participació, relaciona l'empresa amb altres organitzacions o usuaris/es, la connecta amb possibles clients i clientes i n'identifica les necessitats.
Consell Comarcal de la Selva Consell Comarcal de la Selva