A partir de la teva fitxa el sistema et recomanarà les professions ideals

Registra't
 

Clica sobre els perfils per veure'n més informació.

La informació continguda als perfils ha tingut en compte les següents fonts:
  • Classificació Catalana d’Ocupacions, Fitxes ocupacionals (Barcelona Activa).
  • List of regulated professions del Ministeri Danès d’Educació Superior.
  • Llistat de Professione Regolamentate de l’INAPP (Istituto Nazionale per l’Analisi delle Politiche Pubbliche).
Desa com a PDF Comparteix

Administratiu/va

Categoria: Serveis a les empreses i entitats \ Gestió

Idiomes

Anglès
Català
Espanyol

Competències

Adaptabilitat
Autoconsciència
Autoeficàcia
Competència ètica
Control emocional i gestió de l’estrés
Disposició a aprendre de manera permanent.
Empatia
Gestió de la informació
Identificació i ús de les eines tecnològiques necessàries
Iniciativa
Organització
Orientació a l'assoliment
Planificació
Preocupació per la qualitat i la millora continuada.
Resiliència

Descripció

És el/la professional que realitza tasques administratives, utilitzant suports digitals, processant, arxivant i buscant la documentació requerida a la xarxa. Les funcions de l'administratiu/a varien segons el departament i l'empresa on treballa, però en tots els casos les seves eines bàsiques de treball són Internet i els programes informàtics específics que ajuden a optimitzar-ne les funcions. Ens trobem, doncs, davant d'una ocupació en transformació tant pel que fa a les tasques com a les capacitats que es demanen: un administratiu/va ha de saber identificar, diagnosticar i formular solucions davant un entorn empresarial i tecnològic en constant evolució. 

Tasques

  • Ordena i classifica informàticament expedients i documentació.  
  • Classifica, escaneja, distribueix i arxiva el correu electrònic i la correspondència rebuda. 
  • S'encarrega de la redacció i emissió de documents, correu electrònic i correu ordinari. 
  • Actualitza l'agenda digital (entrevistes, reunions, esdeveniments corporatius, etc.). 
  • Rep, transmet i controla les entrades i sortides d'informació per mitjans telemàtics. 
  • Selecciona i desenvolupa sistemes d'arxiu manuals i automatitzats d'acord amb els procediments establerts, optimitzant l'ús dels recursos en funció de les necessitats d'informació. 
  • Elabora fitxers informàtics relacionals que permetin el seu enllaç, consulta i recerca. 
  • Gestiona la informació en bases de dades informatitzades. 
  • Fa el seguiment de les peticions de compres realitzades electrònicament. 
  • Registra les entrades i sortides d'existències, mitjançant el suport informàtic o documental. 
Consell Comarcal de la Selva Consell Comarcal de la Selva