A partir de la teva fitxa el sistema et recomanarà les professions ideals

Registra't
 

Clica sobre els perfils per veure'n més informació.

La informació continguda als perfils ha tingut en compte les següents fonts:
  • Classificació Catalana d’Ocupacions, Fitxes ocupacionals (Barcelona Activa).
  • List of regulated professions del Ministeri Danès d’Educació Superior.
  • Llistat de Professione Regolamentate de l’INAPP (Istituto Nazionale per l’Analisi delle Politiche Pubbliche).
Desa com a PDF Comparteix

Recepcionista

Categoria: Turisme i restauració \ Hosteleria

Idiomes

Anglès
Català
Espanyol
Francès

Descripció

És el professional responsable d'acollir, assistir i informar el client en un establiment. La seva feina té funcions administratives i comercials. És la primera impressió que rep el client quan arriba a l'establiment i, per tant, ha de donar una imatge que transmeti eficàcia i professionalitat.

Tasques

  • Organitza i gestiona els serveis de recepció, de les àrees comunes i d'allotjament de l'establiment.
    És el responsable de les relacions públiques externes i internes.
    Gestiona les reserves per aconseguir un nivell d'ocupació òptim.
    Formalitza i gestiona la informació derivada de les entrades i les sortides dels clients.
    Atén els clients durant la seva estada per solucionar qualsevol incidència d'ordre pràctic.
    Informa els clients sobre els serveis complementaris de l'establiment i els ven.
    Assegura la prestació correcta dels serveis que proporcionen altres departaments i s'encarrega d'incloure'ls a la factura.
    Facilita informació sobre llocs d'interès i obté entrades per a esdeveniments i espectacles.
    Assegura la clientela amb el seu servei, i aconsegueix de vegades que prolonguin l'estada o tornin en el futur al mateix establiment.
  • Controla, factura i cobra tots els serveis prestats als clients.
    Distingeix les diferents formes de pagament i s'encarrega tant dels cobraments en efectiu com del seguiment i cobrament final dels crèdits.
  • Participa en la gestió de qualitat de l'establiment.
    Rep les impressions, els suggeriments i les queixes dels clients i ho transmet a gerència i als departaments competents, a fi de millorar el servei.
  • En ocasions s'ocupa d'aspectes legals, com el registre del passaport dels viatgers.
Consell Comarcal de la Selva Consell Comarcal de la Selva