A partir de la teva fitxa el sistema et recomanarà les professions ideals

Registra't
 

Clica sobre els perfils per veure'n més informació.

La informació continguda als perfils ha tingut en compte les següents fonts:
  • Classificació Catalana d’Ocupacions, Fitxes ocupacionals (Barcelona Activa).
  • List of regulated professions del Ministeri Danès d’Educació Superior.
  • Llistat de Professione Regolamentate de l’INAPP (Istituto Nazionale per l’Analisi delle Politiche Pubbliche).
Desa com a PDF Comparteix

Tècnic/a en assistència a l'usuari de tecnologies de la informació

Altres denominacions: Tècnic/a consultors en ofimàtica. Tècnic/a de suport informàtic. Tècnic/a instal·ladors de sistemes informàtics

Habilitats

Android
Correu electrònic
Fulls de càlcul (Excel)
iOS
Linux
Mac OS
Microsoft Office Access
Windows
Processador de textos (Word)

Idiomes

Anglès
Català
Espanyol

Descripció

Els tècnics en assistència a l'usuari de tecnologies de la informació presten assistènciatècnica als usuaris, de manera directa o per telèfon, correu electrònic o altres mitjans electrònics, incloent-hi el diagnòstic i la resolució de dificultats i problemes que afectin el programari, els equips informàtics principals i perifèrics, les xarxes, les bases dedades i Internet, i presten assessorament i suport en el desenvolupament, la instal·lació i el manteniment de sistemes.

Tasques

Respondre les consultes dels usuaris en relació amb el funcionament delprogramari i dels equips, amb la finalitat de resoldre problemes.

- Introduir ordres i observar el funcionament dels sistemes per tal de verificarque les operacions són correctes o bé detectar-ne errors.

- Instal·lar programari i els equips informàtics principals i perifèrics, així com fernereparacions menors, d’acord amb les especificacions de disseny iinstal·lació.

- Supervisar el funcionament diari dels sistemes informàtics i de comunicacions.

- Configurar equips per a l'ús per part de treballadors, efectuar o garantir la instal·lació adequada de cables, sistemes operatius o programaris pertinents.

- Mantenir registres de les transaccions, els problemes i les correccions efectuades en la comunicació diària de dades, així com de les activitats

d'instal·lació.

- Emular o reproduir problemes tècnics detectats pels usuaris.

- Consultar guies d'usuari, manuals tècnics i altres documents per tal d’investigar i aplicar solucions.

Consell Comarcal de la Selva Consell Comarcal de la Selva