Dona't d'alta i troba la teva feina ideal

Registra't
 

Una oportunitat de feina t’està esperant. Troba la teva feina ideal introduint en el cercador el tipus de feina que estàs buscant.

T'apareixeran ordenades les ofertes que millor que s'adaptin al teu perfil. Inscriu-te a les ofertes que més t'interessin. Noves oportunitats t’esperen a un clic.

 


 

Inscriu-te a aquesta oferta

Desa com a PDF Comparteix

Social Media

Perfil: Expert/a en publicitat on-line
Categoria: Màrqueting, publicitat i comunicació \ Comunicació corporativa

Registra't i presenta candidatura a aquesta oferta

Si tens el perfil i estàs interessat en aquesta oferta pots registrar-te i presentar candidatura.

Adreça

17002 GIRONA

Habilitats

Adobe Illustrator
Adobe Photoshop

Idiomes

Català
Espanyol

Descripció

Empresa de serveis integrals d'hostaleria  busca un expert en social media per gestionar les XXSS d'establiments d'hostaleria, especialment restaurants. 

Horari:
40h/setmana. De 08:30 - 17:30h amb una hora per dinar.

Salari:
19000€

*Oferta vinculada al programa 30PLUS destinat a persones aturades majors de 30 anys.

Tasques

- Crear el servei de 0 i realitzar un DAFO per elaborar els serveis i preus que s'oferiran posteriorment als establiments d'hostaleria.
-Planificar i preparar l'estratègia de social media de l'establiment dotant-la de contingut i enfocament professional.
-Definir els objectius que l'empresa pretén aconseguir amb les seves accions de social mitjana de la manera més precisa possible.
monitorar les accions en aquest àmbit, comprovant si s'estan complint els objectius previstos i si la rendibilitat de la inversió (ROI) és la correcte.
- Analitzar l'evolució dels principals competidors.
- Conèixer la situació dins del mercat i les necessitats dels clients.
- Mantenir una relació fluida amb el Community Manager, ajudant-lo a planificar el seu treball, donant-li les indicacions pertinents i mantenint al dia de totes les novetats.
- Analitzar i interpretar les dades de fonts externes i internes, especialment els que li arriben de Community Manager.
- Preparar un pla de contingència en el cas de produir-se una crisi de reputació en línia i, en cas de presentar-se, col·laborar activament en la seva resolució.
- Crear i gestionar fitxes del Google Business
- Crear campanyes de FB & IG ADS.

Requisits minims

Llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques o Grau de MKT digital o similar.
Photoshop, Illustrator, Indesign, Xarxes socials, Google analytics, SEO, SEM, google ADS, FB & IG ADS, metricool, Mojo,

Requisits desitjats

2 anys d'experiència
Autonomia, comunicació, responsabilitat, treball en equip, organització, creativitat, polivalència, implicació, resolució

Altres requisits

  • Llicències i permisos: Vehicles - B
  • Vehicles en propietat: Cotxe
Consell Comarcal de la Selva Consell Comarcal de la Selva